geen outreach, kinderen naar huis, vakantie? - Reisverslag uit Vizianagaram, India van Tineke - WaarBenJij.nu geen outreach, kinderen naar huis, vakantie? - Reisverslag uit Vizianagaram, India van Tineke - WaarBenJij.nu

geen outreach, kinderen naar huis, vakantie?

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

03 Oktober 2024 | India, Vizianagaram

Maandag 30-09-2024 kinderen naar huis, geen outreach, wel patiëntjes van buiten

De vakantie schijnt al begonnen te zijn, vandaag vertrokken de meeste kinderen al voor 14 dagen naar huis. Ook de care takers gingen een dagje en een nachtje naar huis, ze moeten hun pensioen in hun eigen dorp incasseren.

Er waren nog wel wat kindjes voor de fysiotherapie, maar verder de tijd besteed om samen de leerkrachten van het naaiatelier te bekijken wat we hier allemaal zelf kunnen maken.

Ondertussen plannen gemaakt voor een weekje vakantie. Ik had van de family-to-family exchange nog een uitnodiging staan voor een bezoek aan een resort in een park waar tijgers voorkomen. Ik was zo brutaal om te vragen of de uitnodiging nog geldig was. Ik was van harte welkom en de reservering was binnen de kortste keren geregeld en ik kreeg een gereduceerd tarief voor het verblijf.

Het was ruim 17 uur met de auto en de Mr. Sherma vond het verstandiger om te gaan vliegen.

Nadat ik de vluchten had geboekt is alles nu definitief bevestigd.

Zaterdagavond wordt naar Vizag gebracht en vertrek ik naar Nagpur. Na een tussen stop op het vliegveld van Hyderabad kom ik om 08.15 a.m. aan in Nagpur aan en word ik opgehaald om naar

Saj in the Forest te gaan. Hier blijf ik een week en hoop ik tijgers in het wild te kunnen gaan spotten.

Het lijkt me een hele bijzondere ervaring.

’s Middags samen met Nasroon een bestelling gemaakt voor Amazone voor kwalitatief en ruft proef speelgoed, aangevuld met haar wensen voor oefenmaterialen voor de algemene fysio. De bestelling werd per whatsapp met Mr. Sherma gedeeld en hij reageerde met:?? Na een aanvullend whatsappje van mij snapte hij wat de bedoeling was: hij moest de bestelling doen en de betaling liep via mij (nog te goed van mijn lunchkosten die in 6 mnd. niet hoef te betalen) en is dus een donatie in natura door RC Bergh.

De bestelling komt op verschillende dagen aan en als ik terug ben van het tijgerresort gaan we gezellig alles samen met de beide fysio’s uitpakken.